Lördags!

Nu kommer lite uppdatering från i lördags då jag fyllde 18!!! Hell yea! Det började med en fin middag på Grand Hotel med föräldrarna. Underbart som vanligt. Sen runt 10 gick jag för att träffa två av de abslout bästa tjejer ever! Emma och Fanny! Vi möttes vid Myntha och jag beställde min första legal drink! Frihet säger jag bara. Tiden gick superfort för vi hade det såå trevligt. Ord kan inte beskriva känslan. Tack så hemskt mycket tjejer! Ni är båda guldvärda! Vi ägde stan i lördags och ingen kan säga nått emot det!



Kvällens citat, "Har ni studentrabatt?"


<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Elise

jag har studentrabatt muhahaha!

2009-09-16 @ 22:54:31
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0