Från Mobilen

Är det bara jag som skriver ner roliga kommentarer eller saker man ser som är roliga när man är ute på stan, på bussen, på dansgolvet, eller på flygplateser, etc...? Det är iaf riktigt kul att gå igenom dem när man har glömt att de finns skivna där i moblien. Vissa har man ingen aning om varför de är skrivna...måste ha varit roligt just då antar jag, för nu låter det ju lite knäppt. I min mobil läste jag:

"Man är väl flytande efter två öl!"

"När man vinkar ska inget vinka tillbaka"

"Kunskap bär man alltid med sig...skrivit på en väska, HAHA!"

"Lame ass punk ass dickheads - LAPD"

"Jag hade inte bangat grillad kyckling just nu. OCH EN LUSSEBULLE!"

Lite småkul tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0