Vårkänslor

Det är nu när solen skiner som man börjar få de där äkta vårkänslorna. Fortfarande lite för kallt för min smak men förhoppningsvis kommer värmen snart och allt blir grönt igen. Blommorna slår ut och klär ängarna i en massa olika färger.
Sen är det ju påsk för fasen! GLAD PÅSK! Imorn ska brorsan och jag leta påskägg, hehe. Det finns absolut ingen åldersgräns för det. Leta med stolthet! Fast att gå runt som en påskkärring tror jag inte att det blir.

Letade lite i arkivet om vad som hände April 2009 och hittade ett par bilder:

Långa bryggan med tjejerna

Fick min studentmössa!

Solen sken!

Och jag färgade tillbaka mitt hår till guld/blond

Jag hoppas på körkort denna månad!!

Kommentarer
Postat av: Toyroys

Fusk, här i Skellefteå har vi 1,5m snö fortfarande... -.- drygt som fan...

2010-04-03 @ 18:48:50
URL: http://toyroys.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehehe där e ju jag!! :-P

2010-04-06 @ 12:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0