060810

Nu var dett allt ett tag sen jag bloggade. Var tvungen till att läsa mitt senaste inlägg för att komma ihåg vad jag skrev om, höhö. Polen vann Lag VM, sen Danmark, och trea Sverige. Polen visste man skulle vinna men Sverige nollade för mycket så de förtjänade egentligen inte mer än tredje plats. Kritisk måste man allt va! Sen körde pappa, Fredrik och jag upp till Norrköping för att hälsa på Farmor och Faster. Okej, kanske inte enbart det, hehe. Pappa och jag körde till Motala på tisdagen för att se Piraterna mot Lejonen. Vilken match! OCH JAG KOM MED I TV, HAHA! Troy krashade hemskt i heat 1 så han kunde inte köra mer under hela kvällen. Riktigt synd för han är sjukt bra, MEN Dennis! Juniormästaren körde flawless! Vilken kille! Honom ska vi hålla koll på i framtiden. Sen i slutet gick pappa och jag fram till Canalplus gänget och jag fick bild med Mats! Jag tycker det är så sjukt pinsamt att gå fram till folk och fråga om man får ta bild. Höll ju för fan på att dö förra året när jag träffade Nicki.


Fan att bilden blev suddig!


Faster hade gjort en sjukt god cheesecake!


Där står Canal+sport
Knattar!! De var sååå söta!!

Antonio Lindbäck

Dennis Andersson
Nu blir det Målilla GP i mitten av Augusti, men sen slutar speedwayäventyret för mig detta år =( Men vafaan! Jag har ju London att se fram emot! Så jag klagar inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0