170810

Idag mötte jag upp med söta Emilie som jag inte sett på hur länge som helst! Vi sitter på e.h. vid centralen när Emilie säger,

E -"Oj, vad mycket folk det är där ute"
Jag vänder mig om och tittar ut.
C - "Demonstrerar de?"
E - "Ingen aning..."

5 minuter senare...

E - "Är inte det Fredrik Reinfeldt som står där och pratar?"
Jag vänder mig om och tittar ut igen.
C - "Nej, det kan det inte vara. Det ser ju ut som om det är en gammal gubbe. Vad skulle Reinfeldt göra i Lund?"
E - "Är du säker? Det liknar honom..."
C - "Det finns många flintisar, haha!" Jag går ut för att titta vem det är. När jag väl kommer tillbaka..." DET ÄR HAN!"

Ja, där vid centralen stod Mr. Reinfeldt himself och pratade till folket. Vi gick dit bort och stod inte minde än 1 meter från honom. Synd att man inte är politiskt intresserad som många andra var. Han var mycket längre än jag hade trott. Lite småkul sådär att man fick gå så nära utan att SÄPO inte ens sa till.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så jävla kul. du bara neeej, det är ju en gammal gubbe! haha :) tack för fikan igen söta du :) <33

2010-08-18 @ 13:48:33
URL: http://endurance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0