260810

Idag gick jag upp riktigt tidigt (09:15) för jag hade tid hos frissan 10:00. Håret hade ju blivit gult och slitet så det var man tvungen till att göra nått åt. Nu blev det riktigt blonda slingor och håret är en BRA bit kortare :( Det gör lika ont i hjärtat varje gång det klipps, men jag vill ju inte se ut som en luffare, höhö. Blev riktigt nöjd med resultatet!



Sen åkte jag till Helsingborg och träffade Mathilde! Vi hade riktigt mycket att snacka om och jag har blivit kär i själva staden. Hbg är underbar! Så otroligt vackert! Hade aldrig varit där innan men jag åker lätt tillbaka! Jag inhandlade skor som kallade mitt namn inne på scorett. Okej, vi går in i hösten nu men jag lever tydligen kvar i sommaren. Asså fy fasen vad kallt det har blivit! Bara 13 grader ute nu =O HJÄLP!




Kommentarer
Postat av: Anonym

håret blev jättesnyggt du! :)<3

2010-08-26 @ 22:31:50
URL: http://endurance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0