221210

I natt har det varit jäkligt kallt. -25 grader...och -18 imorse. Man vill ju inte gå nånstans utan bara sitta hemma framför tvn. I alla fall hade jag det jättetrevligt igår med tjejerna! Hade min väldigt försenade födelsedagsmiddag, haha! Fick fantastiska presenter av alla! Riktigt kul att träffa vännerna igen.

Idag har jag varit i stan. Man märker nu hur mycket Sverige suger när det kommer till shopping. Affärer som man normallt hade shoppat i i sommras har bara en massa skit nu. Inget lever upp till Londons standard. Saknar det verkligen. Livet är så dött i Sverige. Sorry men det är sant. Okej, nu ska jag inte snacka mer skit om hemlandet, Sverige har faktiskt sin lilla charm.


Btw jag var ju hos frissar för ett par dagar sen och satte i nya slingor i håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0