Bruised

Igår eftermiddag hände något väldigt dramatiskt i köket. Jag snubblade över en låda och ramlade pladask ner på golvet. Slog huvudet i elementet och tomten trillade ner och sprack på golvet. Kul eller hur? Eller okej det var rätt kul eftersom jag började gapskratta. Tack och lov att man klarar av mycket smärta, annars hade jag nog både skrikigt och börjat gråta. Ett rehjält blåmärke på låret blev det också så klart!

Är man klumpig så är man! Makes life more entertaining.

Det blev ju inte direkt Gtbg idag pga vädret. Vi vågar helt enkelt inte ge oss ut på motorvägen i snöstorm så ikväll ska brorsan och jag gå på bio och se Tron Legacy 3D istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0