SVERIGE!!

Nu är jag äntligen tillbaka i vinterlandet efter en lång resdag! Mötte upp Stina på Heathrow och tillsammans tog vi det 1 timme försenade flyget till köpenhamn. Väl där mötte vi hennes pappa som körde oss till Sverige. Tack så hemskt mycket för the ride! Var väldigt roligt när vi hade gått in i hissen för att åka ner till garaget på Kastrup då plötsligt jag hör en röst säga "CAROLINE!" Det var Viktoria!! Hon hade också landat och var påväg hem med sina föräldrar! Det blev värsta gruppmöte! Riktigt kul faktiskt! Gud vad snö det är här!! Finns ej i London. Fredrik hämtade mig vid Nova och nu har vi haft första familjemiddagen sen i September! Har kramat och pussat sönder hunden också så jag är riktigt nöjd. Känns dock väldigt konstigt att vara tillbaka i Sverige. Kan man tänka sig att i morse var jag i London och sa hejdå till André och nu är jag i Sverige i mitt gamla run och lyssnar på NRJ. Galet! Har en känsla av att jag kommer somna framför en massa film ikväll, hehe. Have a LOT to catch up on!

Nu ska jag göra varm choklad, sätta mig framför soffan och se en bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0