110210

Igår åkte Viktoria och jag till Köpenhamn för att hälsa på Carro som har fått en lägenhet där! Viktoria är inte bra på vägvisningar så vi gick vilse först men sen ringde vi Carro som förklarade vart vi skulle gå. Det var en stor och fräsch lägenhet. Det var god mat och efterrätt! Riktigt spicy men sånt gillar vi. Vi sov över hos henne och åkte hem idag. Vi tog en stor vam choklad innan vi satte oss på tåget och åkte tillbaka till lilla skåne. Så gott! Det var kul att se hur fint Carro bodde och vi kommer lätt åka tillbaka och spendera en hel dag i härliga Köpenhamn. Den staden är det verkligen liv i! Till skillnad från Lund och Malmö...
Ikväll skulle jag till Kålles men känner att jag inte orkar. Är rätt trött och det blir jobb imorn så jag sparar energin till imorn kväll istället! Måste ju partaya innan Fanny sticker på skidresa i en vecka!

Nu blire maaaaaaaaaaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0