Novishpub!

Ikväll har det varigt riktigt trevligt. Det var novishpub på götes. Emma och jag har spelat guitar hero och wii (I kicked her ass all the time muahahaaa!) samt pratat med sjukt coola personer. Måste bara säga att götes har de snyggast killarna. I think I'm in love, haha! Nej men alla var trevliga och fick alla novisher att känna sig välkomna. Emma och jag snacka med Radio brudarna. Förhoppningsvis kommer vi vara LIVE på radio nån gång. Det ser vi alla fram emot! Vi spelade "Vem kan slå Filip och Fredrik" men Emma kunde inte slå Filip och jag kunde inte slå Fredrik. Måste öva! Sprang på Ben också. Honom har man inte sett på ett halvår! Blir ju så efter gymnasiet och alla går olika vägar. Crap att jag inte van några priser. Fick bara 1 rätt av 10 på quizzet. Borde de inte ha ett pris för den som kom sisst? I think so!
Nu blir det sängen. Ska jobba imorn. Hoppas söta Johannes är där! Yoda! Sen bli det utgång med härligt folk! Kajp. 15! Häng me vettja!

Kommentarer
Postat av: Emma

ååh vad kul det låter!



ja visst är dom snygga.. men inte så bra när det är en meter snö ;)

sitter och pluggar in nu vad jag ska säga.. ska redovisa för typ 60 pers, bara att hoppas på det bästa. haha!

ja ellerhur, det går så fort så det är svårt att hänga med.



var är det du ska i dag? inte säkert att jag kan i kväll. och i morgon ska jag på 20-årsfest. men snart måste vi ut på nation! speciellt om där är snygga killar på götes! :D



PUSS på dig!

2010-02-05 @ 06:38:12
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0