2009

Okej, då var det dags att gå igenom vad som har hänt under detta året!

Januari:

- Stressen för exams började men jag var sjukt glad över att vi inte hade mer TOK!

Februari:

- Det var 24 marathon på TV400. Kommer ni ihåg? De var en massa lag och såg alla 6 säsonger under sex dagar. Jag såg inte alla men många även om vi har alla på DVD.
- Jag fick även en ny bloggdesign av Elise.
- Jag köpte ny mobil

- Vi hade våra mockexams!! Urgh, gick rent åt pipan.
- Började bli rutin med Irish Coffee på fredagskvällarna.

-Stessen för Exams ökade.

Mars:

-Började bli beroende av kaffe

- Jag hittade min balklänning.
- Viktoria fyllde 18 som firades stort med drinkar och limo!

-Exams närmade sig...

April:

- Jag fick min studentmössa.

- Solen kom fram.

- Började bli riktogt nervös över Exams.

Maj:
- Jag färgade tillbaka mitt hår till guldblond.

- Exams började!!! Och fortsatt i tre veckor.
- Exams slutade.
- Vi åkte på klassresa till Kroatien. Skitkul!


Juni:

- Vi hade vår bal!

- Jag stack till Belgien och hälsade på när de gamla klasskamraterna tog studenten!

- Jag tog studenten!

- Jag och Pappa drog till Köpenhamn och såg Speedway GP!

- Började jobba på Caféet.
- Firade midsommar hos brorsan.

- MJ dog...R.I.P.


Juli:
- Fick mina IB-resultat och klarade det!
- Åkte till Göteborg och hälsade på vänner och släkt.

- Jobb, Jobb, Jobb.

Augusti:

- Jobba
-Fick besök av släkt från England.

- Malmöfestivalen

- Åkte till Dyrön men Viktoria och Stina.

- IB ceremoni, fick mitt diplom.


September:

-Började köra bil.
-Fick ställa in resan till Istanbul p.g.a. översvämning.
- FYLLDE 18!!!

- Såg på svenska hollywoodfruar (haha!)
- Åkte till Norrköping för att se speedway med Pappa. Åkte även till Gislaved och såg mer Speedway, där jag träffade världsettan från 2008.


Oktober:

- Såg "Champions of Rock" i Göteborg.

- Skaffade en tatuering.

- Gick på Spex med Emma.

- Jason Crump blev världens bästa Speedwayförare.
- David Guetta på Slagt.
- Fick värre syn.

November:

- Såg "Svensson Svensson" i Malmö.

- Såg Cliff Richards i Malmö Arena.

- Fick strömavbrott.

December:

- Fick reda på att jag kommit i på Lunds Universitet!
- Tjejkväll hos Carro. Vi bakade mycket smarrigt!

- Fick jobb som simtränare.
- Gick på Julkonsert.

- Såg After Dark.

- Det kom mycket snö.

- Mysig Julafton.

-Firade Nyår på Grand! Nog det bästa nyåret någonsin! (Har inga bilder från kvällen för jag glömte batteriet i laddaren hemma...)

Sådär! Det var mitt 2009 och jag ser riktigt fram mot vad 2010 kommer erbjuda!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha! bästa bilden från midsommar!

2010-01-05 @ 11:27:50
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0