BLACKOUT

Igår vad det BLACKOUT som gällde. Betydligt bättre musik än de andra gångerna. Riktigt najs kväll och jag lyckades hinna med bussen igen! Fast busschauffören (tack Elise ;P) hade en sån jäkla attityd. Han slog in fel och fick mig att betala flera gånger. Jag sa till honom att jag har betalat typ tre gånger men då blev han sur och sa att han hade lagt tillbaka pengarna på kortet. Asshole. Fattar han inte att jag kan se vad mitt saldo är när jag betalar? Blev så jäkla arg men pallade inte diskutera med honom. Ville inte direkt bli avkastad ut i kylan...
När jag kom hem började Winnie skälla som fasen. Hon trodde det kom en tjuv som plaskade sig genom snön men sen när hon såg vem det var blev hon allt tyst och skämdes.
Nu är det varm choklad time! Viktoria kommer förhoppningsvis hem idag!! Yay!!


Kommentarer
Postat av: Elise

ett "f" till så blir det rätt ;)

2010-02-01 @ 23:28:50
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0