Birdsong

Idag har det hänt mycket! Mötte upp med Lauren och tillsammans lämnade vi in våra uppsatser. Nervöst som fasen, haha! Efter en kopp kaffe drog vi in till centrum och skaffade biljetter till pjäsen Birdsong. Ben Barnes, ftw! Han är riktigt het, OCH duktigt. Vi fick biljetter längst fram för bara 15 pund, vilket kap! Nästan 3 timmar lång var pjäsen so my ass went numb. Men det var värt det, fick ett x antal gånger ögonkontakt med kändisen ;) Min framtida man har jag bestämt mig. Honom ska jag ta mig fasen intervjuva! Och jag tror att jag kommer kunna få honom eftersom min lärare är med i samma Agency som Ben! Borde vara en piece of cake! I'm happy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0