Lördag Såklart!

Imorse när jag vaknade var hjärnan helt mushy. Kunde EJ komma på vilken dag det var. Lite läskigt fakiskt. Jag försökte komma på det genom att gå igenom vad jag har gjort under vissa dagar men kom fortfarande inte på det. Fick lite panik, men sen sa det ping! DET ÄR LÖRDAG SÅKLART! Om två veckor kommer föräldrarna och hälsar på! Yippiii!!

Julskyltingen (stavning pappa?) har satt igår så Londons gator lyser fint upp på kvällarna. Tydligen var det Rihanna som tände dem för ett par dagar sen, men jag sket i att gå och titta. Tjejen vill ju flytta hit så jag kommer nog se mer av henne de närmaste åren.

Bild från i sommras. Tagen nånstans i småland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0