The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader Premiär!

Okej, nu är jag så frusen att jag knappt kan skriva. Har stått ute i kylan i över 2 timmar MEN det var värt det för gissa vad jag har sett grejer! Var ska jag börja...? Fick plats längst fram nära ingången så jag såg alla kändisar som kom! PLUS på slutet kom själva DROTTNINGEN! Finner inga ord! Sen eftersom jag inte fick intervjuva Ben Barnes var det bara rättvist att jag fick en BILD MED HONOM! Okej, jag låter som värsta galning men herregud vad snygg han är! Sen blev jag riktigt generad när han kom fram och jag frågade om jag fick ta en bild med honom. Då tittade han på mig och sa "Oh wow, can I take a picture with YOU?!" Jag smälte innombords. En annan hit var såklart Liam Neeson! Tyvärr kom jag inte nära honom, sorry mamma. Alla fyra Pevensie barnen kom också fast var ej så intresserad av dem. Mer på röda mattan var folk från the X-factor och Simon Pegg! Joe McElderry uppträdde också på scenen och det sög.

En rätt rolig händelse var när One Direction gick förbi och en av pojkarna tittade på mig och i princip undrade om jag ville ta en bild med honom. Jag ba nej...och tittade bort! Känner mig lite hemsk nu men vafaaan! Var ej intresserad av en liten 14 åring. Hade det varit Justin Bieber...DÅ hade jag gjort det!


Lilla söta Georgie Henley a.k.a. Lucy


Skandar Keynes i mitten a.k.a. Edmund


Nån X-factor snubbe


En annan X-factor contestant


Ben Barnes och Georgie Henley


X-factor's One Direction


Ben närmar sig...


...närmare...


JAG FICK HONOM!


Usel bild men där har ni Liam Neeson (Han brevid damen med den blåa muggen)


Och i baksätet sitter THE QUEEN OF ENGLAND!

Vilken dag det har varit! Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0