Total Lycka!

Asså kan denna dagen bli bättre? Kollade min mail imorse om jag hade fått svar angående min intervjuv och det hade jag! Det blev inte Ben Barnes, för han är för busy MEN istället blir det Tom Burke!! Såg honom i pjäsen Design For Living förra månaden och hans agent skrev tillbaka att han såg fram emot att göra intervjuvn med mig. ÅÅÅH! I'm not failing the unit!! Så glaaad!! Ser riktigt fram emot att träffa honom!
Sen är det ju också så att föräldrarna kommer idag! Ska möte upp dem om två timmar utanför Odeon. De vet ej om att jag har fått en intervjuv så det ska bli min breaking news!

Nu ska jag göra mig redo!

Kommentarer
Postat av: Elise

jag kommer inte till london, hade varit sjukt kul men Danne jobbade och kunde inte ta ledigt :( blääää



och grattis till intervjun! :D

2010-11-20 @ 11:31:28
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0