021010

Hola bloggen!

Precis vaknat efter gårdagens galna kväll. Gårdagen började med att Sophie och jag åkte till Harrods och spenderade hela dagen där för det spöregnade ute. Perfekt dag till att gå runt i det lyxigaste shoppingcentret i London, eller? Vi tyckte det iaf. Deras sortiment av ALLT är otroligt. Jag höll på att gråta när vi kom till skorna...såg ett par Alexander McQueen skor som jag blev kär i, fast för det priset...don't think so. Vi tog en hot chocolate i choklad caféet. VIT VARM CHOKLAD! Så f**king gott! Sen såg vi "Christmas World" och var tvugna till att gå in för att få lite julkänsla. Igen, helt otroligt. Jul i denna stad kommer bli fantastiskt. Ååååh! JUL!! Får vänta ett par månader till.
Jag köpte ett läppstifft från YSL och en underbar topp från All Saints. Kommer bo i den i resten av mitt liv. Medlemmskort fick jag också. Tummen upp! Tyvärr blev det inte mycket bilder för det är förbjudet att ta några inne i centret, och med alla vakter som springer runt är det svårt att smygfotta.



När vi kom hem var vi både trötta och hungriga. Sophie gjorde onion rings som var så goda! Jag trodde att jag skulle ta det lungt igår men dessa människor här låter mig inte. Så det blev först häng i H block som var piss så vi drog till A. Det vanliga med andra ord. Kom i säng vid 3 ungefär. Drömmde om att hela McLaren House brann ner...(wtf) idag får vi se vad som händer. Funderar på att dra ut i London. Alla säger att Tiger Tiger är skitbra...kanske blir det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0