041010

Idag har det varit action! Vi hade en ruminspektion vid halv 11 imorse där de kollade om vi hade förstört rummen, hehe. I passed. Hon sa nått om mina sladdar men vad vet jag inte exakt...fast det kan inte ha varot nått viktigt eftersom jag inte fick nån lapp. Stackars André fick en, haha! Han måste ändra på lite saker tills nästa måndag. Efter frukost drog André och jag in till Picadilly. Vi gick in i den riktiga turistaffären - Cool Britannia. De hade faktiskt rätt mycket coola saker. Patriotic store...haha! Sen gick vi upp Regent Street till National Geographic. De hade kostymer från musikalen The Lion King på display. Awesome! Stod om hur de hade designat alla otroliga kostymer. Sen var det en massa annat ointressant. Gick till Hamleys, lekte med leksaker. Råkade svära (with reason to) ett par gånger men som tur var så skrattade bara de som jobbade där. De bara "Not good to swear in a kids store..." *wink*wink*. Sen gick vi in i Guess och jag kunde inte hålla mig! Kassörskan (heter de så?) var svensk! Riktigt trevlig tjej. Pga the Tube Strike så var det fullt på bussarna hem. Urgh. Folk som stinker...bläää. Har nu ätit gott och är riktigt trött. Imorn är det lectures 09-12. Can't wait...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0