051010

Imorse hade jag föreläsning från 9...urgh. Hatar at gå upp tidigt. Jag funderade innan på att byta kurs men jag har ändrat mig. Denna kursen är mycket bättre. Fler möjligheter i livet. The Arts Management Framework heter denna unit. Det är business studies med andra ord. Snackar företag och marknadsföring etc...vilket jag älskar! Idag snackade vi om "From Vision to Mission". Jättekul! Höll mig vaken också och fattade vad läraren sa, haha! Alltid ett plus. Sen tog jag tuben till Paddington och köpte tågbiljett till Bristol! Blev inte av förra helgen men denna helgen åker jag fre-sön. Längtar! Nått annat jag längtar till är morgondagens lecture. Älskar vår lärare! Älskar hela kursen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0