221010

Morning!

Pjäsen igår var grymt bra! Vi skrattade så att vi tjöt! Vi tror att de gjorde mycket fel och kom bort varann för att det var så roligt med det är då man verkligen kan se vad en bra skådis går för---IMPROV! Eller så var de helt enkelt så bra att allt de gjorde var i manuset fast de verkade så riktigt. I guess we'll never know! Sen kände jag faktiskt igen en av huvudkaraktärerna. Tom Burke heter han. Mamma och pappa, ni vet också vem det är.



Kom tillbaka till McLaren och gick till D-blockfesten. Sånt drama!! Herreguuud! Jag hade kul men man såg att vissa andra inte hade det. Oh well, kom inte i säng förens vid två men nu är jag uppe och pigg som en mört! Vad denna dag har att erbjuda vet jag ej. Det är ju en fredag så nått borde ju komma upp! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0