Wonderful Weekend

Wohoo! Nu är jag tillbaka efter en underbar helg med bästa vännen. Gud vad vi har gjort mycket! I lördags när hon kom såg vi musikalen Grease på kvällen followed by drinks. Var så kul o träffa Viktoria! Har ju inte setts på över en månad!
I söndags var det touring dag 1. Vi hann med Trafalgar, Picadilly, Covent Garden, Leicester Square och Westminster. Sen på kvällen blev det bio på Odeon! The Legend of the Guardians som jag tyckte var rätt bra (what a dork). Vi såg den i 3D i den stora salongen, ni vet den som alla premiärer visas i, hehe. Kändes mäktigt att gå in där. Duken lyste i rött och dramatisk musik från Transformers spelades. I princip ALLA kändisar har suttit i den salongen. It was HUGE! 2 floors...har försökt hitta bilder på internet för att visa hur den ser ut men jag tror inte man får ta bilder där inne, although it didn't stop me from doing it. Sen hoppade vi på en sång carneval ride. Trodde vi skulle dö. Hängdes upp och ner och flög runt och runt UTAN bälte. Svårt att förklara men man var rädd för sitt liv, haha varför gjorde vi det??!?! I blame Viktoria. Hennes idé, även om jag gick med på det...Efter dödsåket behövde vi en cocktail så vi gick till en bar to steady the nerves.
Igår blev det touring dag 2. Vi hann med Oxford Street, Buckingham Palace och Harrods. Sen på kvällen hade vi cocktails med André på TGIF. Gott!! Efterchill tillbaka i vårat kök vid 2am. Då kom Felix och joined. Trevlig sista kväll och vi kom inte i säng förens vid 4!
Idag är vädret piss men jag åkte med Viktoria till King's Cross och vinkade hejdå. Nu blire Stina som för besök i Kent. Längtar lite till Jul när vi alla gamla tjejer samlas tillbaka i Sverige igen. 17e December blir det avfärd!


Dödsåket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0