Back in Town

Så nu är jag tillbaka i mitt lilla rum efter en fantastisk helg ute på landet! Min kusin och hennes barn hämtade mig på tågstationen i fredags. Resan gick bra. Snabbt och galant. När vi kom fram till deras hus blev jag häpen. Vilket fantastiskt hus och utsikten!! Riktigt brittish countryside asså. En mysig kväll med snacks och HOME MADE FOOD! Har inte ätit det på en månad!
Igår var vi inne i Bristol på ett shoppingcenter. Girls day med andra ord. På kvällen såg vi på The X Factor. Jag blev kär i Aidan efter han sjungit Mad World. Hoppas han vinner!
Imorse togs det lungt. Barnen och jag såg på Merlin. Riktgt bra engelsk serie! Sen vid 2 var det dags att åka tillbaka till London.
Denna helgen behövdes. Lungt och tyst är det ute på landet. Allt annat från vad det är i denna storstad.
Har saknat London som fasen dock. Feels good to be back home!



Otrolig utsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0