Love Is In The Air

OMG! Jag är kär. På riktigt. Med James Franco. ÅÅÅHHH!!! Okej, jag ska berätta vad som hände. Jag tränger mig fram till staketet vid röda mattan. 30minuter senare kommer en bil med svarta rutor och där inne sitter James Franco. Han går ut ut bilen och går en runda vid alla fans och skriver autografer. Han närmar sig mig, jag har kameran redo, en fucking jävla man bakom mig pushes me. Jag i princip faller PÅ JAMES! HAN TAR TAG I MIG och säger "Are you okay?" Jag bara stirrade och sa "I am now, hehe" Han log tillbaka och winked at me. Jag DOG! I was in a trance. Sen tänkte jag FUCK KAMERAN! Sen var det ingen blixt så det blev ingen bra närbild och han hade redan behövt gå vidare, men jag har mitt minne kvar för evigt. Mellan James och mig.

Annars såg jag både Rosamund Pike och the director Danny Boyle (han som gjorde Slumdog Millionaire).
Vilken kick det var att komma SÅ nära kändisarna. Får en att ännu mer tänka att en vacker dag kommer det vara mitt namn som folk skriker. I'm hungry for it!


Danny Boyle


Hatar min kamera! Den sucky bilden som kunde ha blivit perfekt om jag inte hade blivit pushed! Argh!


Rosamund Pike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0