Passage Of Terror

Åh vad kul det var att träffa Micky igen! Vi har haft skitkul. Snackat om både gamla tider och nya. Först åt vi på en restaurang i Chinatown...sen blev det kaffe på Costa...sen blev det PASSAGE OF TERROR...sen gick vi runt lite innan vi slutligen gick till TGIF for drinks!
Asså Passage Of Terror var sjukt läskigt! Först var det en 3D film om Jack The Ripper. Efteråt gick man in i en lång korridor och "polisen" tog varje gäng in i ett separat rum och beskrev reglerna när helt plötsligt en man kommer ut ur ett fönster och skriker. Då kom en blixt...så vi blev ju fottade...duh! Haha, bilden blev såhär:



Sen gick man in i groups of 9 igenom labyrinten. Det var 4 ryssar med i vår grupp och en gick och höll i mig hela tiden. Nu snackar jag om STORA ryssar. De var livrädda och han skrämde mig med sina ryck och skrik mer än själva skådisarna. Jag sa till honom att sluta hålla i mig men jag antar att han var för rädd. Sen knuffade de förbi sig hela gruppen så vi höll på att trilla. Vilket jävla skick! Blev så jäkla arg på dem! Sen när de hade kommit längst fram ville de inte gå först! I mean WTF?! De var såååå annoying! Ville bara slå ner dem! Muahahaa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0