Svenskar är Patetiska

Asså är ni svenskar seriösa? Gatorna kryllar av er! Kändes som om jag var tillbaka i Sverige idag när jag gick på Regent Street. Och H&M ska vi inte ens prata om. Ni är i London! Ni ska inte shoppa på H&M! Affären finns ju för fasen i Sverige! Shoppa på New Look, Topshop, River Island...? Pathetic. Jag shoppar på H&M för att jag BOR här. Okej, nu låter det som om jag har värsta ilska inom mig haha, det har jag inte. Tycker bara att svenskar borde hålla sig borta från svenska saker när de är ute och reser. Det är väl därför man reser? För att uppleva andra kulturer? Correct me if I'm wrong.

Jaja dagens outfit var comfy! Älskar cardigans och stora varma tröjor nu när det börjar bli lite kyligt ute.



tröja - nelly.com
oversize cardigan - H&M
leggings - serious sally by rut m.fl.

Kommentarer
Postat av: Elise

SANT!

när jag kommer dit, funderar på en julskyltning där, så ska jag banne mig bo på topshop och andra affärer som är bättre än i sverige! ha något som ingen annan har :)

2010-10-23 @ 11:41:11
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0