The National Gallery...

...var skit! Okej, visst är det otroligt hur de kan måla och sånt men det fanns liksom inge liv. Allt såg precis likadant ut. Rum efter rum med samma typ av målning och samma person! Det var ju givetvis inte samma person i varje tavla men det såg ut som det. Efteråt gick André till banken och jag till Starbucks, såklart. Fick min kaffe och sallad, sätter mig ner, äter, BEEEEEEEEEEEEEEEP. Guess what? BRANDLARMET GICK! Vad är det med brandlarmer nu för tiden? Då fick vi alla lämna. Intressant dag.

Jag tror att jag börjar se ut som en "local" eftersom alla turister frågar mig efter vägvisninar,haha. Nått som är ännu bättre är att jag kan faktiskt förklara var saker ligger! Proud moments.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0