050910

Sista dagen i Sverige idag. Vad gör man då? Jo man äter Lunch med sin bästa vän innan man kommer hem och börjar med den omöjliga uppgiften...att packa. Jag sitter här och undrar vad fasen jag ska ha med mig. Mina garderober är fulla med kläder, skor, jackor, väskor... Hur ska jag få med allt det jag behöver? Panik! Nä, nu ska jag vara produktiv istället för att sitta här o dega.
Men jag kan visa ett par bilder från i fredags när Emma hade 20års fest! Vi förfestade i Viktorias lägenhet innan vi gick till Emma. Supernajs! I princip alla bilder från festen och efter har jag fått förbud att visa (hehe) men ett par kan jag dela med mig!


Födelsedagsbarnet!
Tack för festen Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0