290910

Kom hem från min andra förläsning idag och jag gillar denna "unit" mycket bättre! Det är precis sånt som jag vill göra. Vi ska intervjuva nån från branchen. Skådis, regissör, producent, designer...och det bästa är att det är verkligen VEM SOM HELST! Våran lärare är en skådis så han har contakter innom teater branchen så detta ser jag fram emot enormt! Idina Menzel ring any bells?? hehe. Han sa att många som gick denna kursen förra året fick ett jobb med detsamma! Gillar de dig så erbjuder de dig ett jobb. Fantastiskt!
Var rätt kul när han sa att han inte vill vi ska intervjuva några Agents för de hade bara sagt "Okay, you're beautiful so I want to hire you now!" Medans han sa det tittade han på mig, haha. Egoistic moment.

Ikväll vet jag inte vad som händer. De andra vill till puben men jag vet inte om jag pallar. Fast knowing me I'll probable end up going anyway. Urgh. Men inga lektioner imorn för läraren är inte här! Skööönt! Sen förhoppningsvis blir det Bristol på Fredag för att hälsa på min kusin med familj. Can't wait!



smycken - lindex, primark, h&m
topp - urban outfitters
kofta - primark
leggins (syns ej) - lindex
väska - björnborg
skor (syns ej) - primark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0