I'm Not Mean, Just Naughty

Igår under dagen så åkte följde jag med André och hans familj in till St. Pauls Cathedral och åt lunch inne på Starbucks. Sen gick vi över the Millennium Bridge till The Tate Modern Museum. Det var fri entré så why not! Jag är inte direkt en sån person som förstår mig på konst men jag kan uppskatta det. Fast sen finns det vissa ritningar som jag bara inte förstår mig på alls. Tate Modern var verkligen ett enormt museum med massor av utställningar. Efter det tog vi bussen till Regent Street för Andrés syster skulle byta ut en Abercrombie And Fitch tröja. Asså seriouslly den affären är galen. Det liknade inte en affär utan det var en stor byggnad och när man kom in så var det första man såg en shirtless manlig model. Vafan? Vad är det för ett jobb? Kan inte ara kul och stå där dag ut och dag in. Alla som jobbade där inne var i princip modeller. Det stank av perfume. Så mycket att man fick huvudvärk. Dit hade inte jag gått för att shoppa utan att stirra på modellerna, haha! På bussen tillbaka hem så satt det en liten busig flicka i en barnvagn som sparkade lite på oss. När hennes mamma sa till henne att det är inte snällt att sparka på andra så svara hon, "I'm not mean, just naughty!" HAHA! Jag höll på att dö av skratt! Sjukt ball unge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0