Summer Beach Party!

Igår började det, vår riktigt FRESHERS med dunder och brak! Det började med en överraskningsfest för Grace som fyllde år i A2 innan vi alla drog till SU. Som vanligt var det dött när vi kom, men det blev bättre efter ett par timmar. De hade en "Wet T-shirt Competition" som Abi, Sophie, Danny och Danielle ställde upp i. Hade själv gjort det om jag kunde prata...Det var dans och mingel. Sophie och jag gick hem vid 1 men när jag kom in i vårt kök stod André och Felix där och lagade mat, haha. I joined. Efter några minuter såg vi folk komma gåendes mot H block, så vi hoppade på. Men gud vad tråkigt. När James, Felix, André, Paddy och jag gick (efter typ 10min) så frågade James efternamnet på en ny tjej som hade flyttat in där och när jag hörde det så blev jag chockad! Kunde inte göra mycket eftersom jag stod i hissen redan men guuuud vad pinsamt! Jag gick i samma klass som denna tjej i 8an i Belgien. Och jag HATADE henne! Jag sa det till killarna och James bara "Earlier att SU when she said hi to you, she said you'd gone to the same school" Jag bara WHAAT! Han sa att jag hade bara ignorerat henne efter hon sa det. Asså gud! Hade jag inget minna av! Jag visste att hon kom fram och hälsade men inte att hon hade börjat prata och jag ingorerade :O Dålig stil Carro. Det var faktiskt inte med meningen. Musiken var så hög så jag hörde inte plus att jag inte kunde prata. That's my excuse. Om jag ser henne igen får jag be om ursäkt. Men vad i helsike är the chances att hon skulle hamna på samma Universitet som jag! Jaja iaf så är vi inte så mycket med de från H block så det ska nog vara okej.



Ikväll är det Karaoke Night igen. Jag sjunger inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0