Traffic Light Party

Okej, jag var för svag igår...Vi spelade (eller jag tittade på) Ring Of Fire och sötaste Sophie fick regel och hon bara "I say Caroline has to come with us out!" Jag bara noooo! Haha men då började alla. Jag tror att Danny älskar detta mest av alla. Varje chans han får att skämta om att jag inte kan prata tar han. Så det slutade med att jag gick med alla till SU. Det var DÖTT! Fast efter nån timme blev det bättre! Det var rätt roligt för Abi, Heather och Sophie var de ända tjejerna som hade grönt på sig! Annars var det i princip bara killar som hade det, haha! De bara "We look so desperate!" Sen sprang Jess runt med grön face paint och måla på alla. Jag ville inte ha det på mig men när man har 10 mot 1 brukar det inte gå så bra...

Sophie och jag var trötta så vi gick vid midnatt fast vi fick inte gå tillbaka själva för killarna så Danny, Felix och James följde med oss. Hur gulliga som helst!



Ikväll blir det iaf lungt. André sa att han kommer laga middag till mig och sen ska jag se på Alias. Behöver vila mig unde helgen för nästa vecka händer det saker! Då börjar våran "riktiga" freshers. Gonna get even more crazay!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0