Festandet Fortsätter

Idag mår jag bra, även om min röst inte gör det. Jag har nästan ingen alls. Hade tänkt ta det lungt igårkväll men det gick ju inte så klart. Hann knappt komma hem till rummet innan det var dags för att börja förfesten. Denna gången var det i A2 hos Grace, Amber och Rachel. Det hade flyttat in nytt folk idag så det var nya ansikten i gruppen. T.o.m. en tjej som skulle läsa samma kurs som jag! Hurra! Äntligen! Till slut blev vi ett gäng på runt 20 pers som stapplade iväg till underground. Tog tuben till Tempel och gick på en klubb. 1 pund att komma in! Me like! Men det var dött där inne! We made it come to life. DJn var hur jäkla rude som helst. Vi stack runt 1 och varvade ner hos James och Heather i A4. Kom inte hem förens vid 4 och det känns i kroppen. Ikväll hade jag tänkt skippa festandet men det tillät(?) inte Danny, haha! Jaja så det blir väl Beer Pong ikväll på SU och sen who knows! Var bjuden till förfest i H3, så vi får se hur det blir med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0