Party Like A Rockstar

Jag är sämst på att uppdatera här i bloggen men jag har ingen tid helt enkelt. Inte förens nu. Ska berätta dag för dag vad som har hänt denna galna vecka!

TISDAG

Det var Karaoke Night på SU men eftersom det SÖG förra veckan bestämde vi tjejer och bögar att vi skulle gå till en Gayclub. Alla andra killarna hade en "men's night" så de gick runt till olika pubar. Men iaf, vi andra gick ut och dansade. Galet kul! Musiken var bäst och drinkarna var relativt billiga. Kändes väldigt konstigt för killarna brydde sig inte om dig medans tjejerna gjorde...jaja galet! Vi tjejer och André stack tidigare medans Danny stannade. Blev lite för mycket på slutet. Vi åkte tillbaka till McLaren och träffade killarna för lite efterfest.



ONSDAG


Sophie och jag åkte in till London för att hitta en outfit för fredagen. Vi gick till Angels Fancy Dress. Otroligt ställe! Hade alla olika sorters kostymer. Finns inget liknande i Sverige. Vi gick igenom Chinatown och åt på KFC. Sen bara för att så köpte vi mini doughnuts. Mättande som fasen! Drog tillbaka hem för att göra oss redo inför UV Party på SU. Galen kväll! En av de bästa kvällarna so far. Danced all night long!



TORSDAG

Var tvungen till att gå upp 9(!) för jag hade min Induction kl.10. Sen hade jag min inskrivning. Regnade som fasen och jag hade bara sovit 4 timmar. Urgh, var verkligen ett helvete efter man är van vid att vakna 2. Sophie chillade hos mig på kvällen medans alla de andra gick till SU för Pub Crawl. Faktiskt riktigt skönt att ha en kväll hemma. Såg på Alias, hehe.

FREDAG

Course Induction kl. 1. Träffade alla som ska gå i min kurs och det verkar helt okej. Fick reda på vad kursen innehåller och I'm in the wrong course. Haha! Ska se om jag kan få byta senare.
På kvällen var vi alla riktigt pepp! Last Night Of Freshers! 999 Fancy Dress Party! Vi gick verkligen all out! Pre-drinks hos Louis innan vi begav oss till SU. Som vanligt var det dött. Sen hände nått som vi inte räknat med. 3rd year students tied 5 of us together. Danny, Heather, Abi, Sophie och jag. Verkade kul från början men sen behövde vissa gå på toa...så vi alla gick in på toaletten. Efter några minuter är det ett jäkla bankande på dörren. Vi öppnar och det är en vakt som är rasande. Han skrek på oss och drog ut oss till ett annat rum. Våra handleder höll på att dö. Repen satt så hårt att vår blood circulation was cut off! Vi sa till gubbjäveln att han skulle klippa loss oss men han bara "NO!! I'M GONNA GET THE MANAGEER!!" Vi bara shit! Tydligen trodde de att vi tog droger inne på toan men hur fucking dum kan man bli. Vi var fastbundna och det var omöjligt att kunna gömma några droger på oss. Messed up! Vakter har precis noll i huvudet! Vi försökte prata med honom vad som hände att det är inte oss han ska vara arg på utan the 3rd years! Efter typ 20minuter i ett enskilt rum kommer han tillbaka med en sax och klipper loss oss. MEN han gjorde det så villt att han cut Danny! ASSHOLE! Jag började gråta...We had had enough! Gick tillbaka till D3 och pratade om vad som precis hade hänt. Man kan väl säga att vi alla var riktigt nere.



LÖRDAG

Vi skulle gå till en annan Gayclub som hette "Heaven" på kvällen var vi alla taggade. Tdligen är det den största gayclub i hela London. Riktigt kände klubb. "The Saturdays" skulle uppträda. vi kommer till kön. Delar upp oss för de gillar tydligen inte stora grupper (riktigt konstgt). Det står en riktigt ful äcklig tjej som vakt. Hälften av våran grupp hade kommit in. Det blev min och Abi's tur. Hon frågar oss om vi var medlemmar vilket vi inte var. Sen släppte hon inte in oss! Vi bara WTF?! Hon sa att vi kommer missa The Act och att vi kanske kommer inte senare. Fick lämna kön. Sen bakom oss stod våra vänner som hon släppte in. Abi och jag sa några riktigt hemska ord som inte ska tas upp i bloggen. Varför är manliga lesbiska så jävla stuck up?! Vi var två heta tjejer...LET US IN! Samma sak hände två andra tjejer. Hon släppte inte in dem, ÄVEN om de var medlemmar. Tydligen var man tvungen till att ha en bög med sig för att komma in...Danny kom ut och felt so bad. Grät nästan. Vi ville inte förstöra alla andras kväll bara för att vi inte kom in så Abi och jag stack till en klubb vis Lecister Square istället. Musiken var helt okej men ej en klubb man går tillbaka till...
Vid 2 gick vi tillbaks hem. Såg att de hade fest i Tom's och Danielle's flat. Gick dit och chillade lite. Senare kom de andra från Heaven tillbaka och sa att det hade tydligen varit ett sjukt bra uppträdande. Kom inte i säg förens vid halv 5.



På tisdag smäller det. Festandet slutar och pluggandet börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0