EASTER BREAK!

VILKEN LYCKA! 3 veckors lov framför mig så humöret är på topp! Vilket sommarväder vi har här. Varje dag är det över 20 grader. Igår såg Philly, Tom, Lauren och jag The Little Shop Of Horrors i Kennington. Ännu en pub theatre. Katy hade fixat biljetterna till oss gratis så off we went! SÅ OTROLIGT BRA MUSIKAL! OMG! Lämnade puben helt hyper. Vi ringde Jenny som satt på en Pub vid London Bridge med lite folk från hennes jobb. Lauren och jag drog dit och det blev en väldigt rolig kväll. Torsdagar är verkligen the best days to go out. Ända problemet var att jag använde nya skor så mina fötter blev helt förstörda med blåsor...ouch.

Ikväll är det flat party hos Danielle. Är inte taggade alls. Vill bara sitta ute i solen och chilla igentligen. Men detta är sista dagen jag kommer träffa alla innan de åker hem så jag borde nog make an effort. Vilka problem man har...not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0