Tjejkväll

Vi hade superkul igår. Fördrink på terassen med solnedgång. Sen blev det varmrätt, efterrätt och kaffe. Det är alltid speciellt när vi har dessa tjejkvällar eftersom vi ser varandra så sällan. Alla pluggar ju på olika ställen. Sen skrev jag naturligtvis fel. Det var ju långfredag igår, inte påskafton (för det är det ju idag...duh!).

Stina är such a little prankster. Hon hade tagigt en timer och satt den i mitt rum innan de åkte, så när jag såg på en film vid 2 på natten börjar det ringa! Jag bara WTF?! Blev lite smått rädd innan jag kom på att den såklart var Stina som spelat ett spratt. Payback's a bitch! That's all I'm saying!



Ska se om jag kan sno några av de andras bilder eftersom jag inte hade många på min kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0