Will And Kate

Idag är det ju dagen före bröllopet! Gud vad tiden går fort. Helt ärligt bryr jag mig egenlitgen inte ett dugg om det men eftersom det är en "once in a lifetime" sak så kanske man borde bege sig in imorn för att kolla läget lite. Är ju i princip granne med Westminster så det tar inte så lång tid. Fast nääääää vet inte om jag orkar. Ingen annan här bryr sig riktigt. Man ser bättre på TV. Mamma, in case jag missar det vill jag att du spelar in lite! Vill ju se, precis som Emma sa - klänningen! När börjar det btw? När brukar bröllop börja? 1? 2? Har noll koll på sånt. Får se vad som händer imorn!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är ju klänningen man vill se :D Det börjar kl 12 här så klockan 11 hos dig. Kollar på sändningen nu :D Valde du att kolla på TV? Puss!

2011-04-29 @ 11:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0