Played It To The Beat

Okej, nu har jag äntligen funnit lite tid till att blogga. Igår mötte jag upp Viktoria i Malmö för lite drinkar. Vi hade inte setts sen Dyrön så det var kul att träffas igen och snacka en massa skit. Det spelade nått afrikanskt band men en härlig beat. De dansade och hoppade runt på scen för fullt! Blev utmattad och svettig bara av att titta på dem!



Idag var jag bjuden till Carro på brunch! Gud som man har ätit upp sig! Det bjöds på allt möjligt! Nybakat bröd, pressad juice, exotisk frukt, pankakor, smoothies, tea, champagne, scrambled eggs, bacon, kladdkaka, baklava...you name it! Vi alla åt tills vi sprack!

Ikväll skulle jag igen in till Malmöfestivalen men efter att ha varit borta hela dagen och ätit i princip hela tiden fann jag ingen ork. Det är den hemska Veronika Maggio som uppträder och jag är inte direkt nått fan...låtarna låter precis likadana och hon kan bara sjunga i ett tråkigt tonläge. Nä, jag spenderar hellre denna söndagskväll i soffan än att stå där i regnet och fryser. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0