Question

Vad skriver du inte om i bloggen?

Det finns mycket som hålls utanför bloggen. Vet knappt var jag ska börja. Om man kollar på min blogg ser det ut som om mitt liv i princip är en dans på rosor - vilket det faktiskt är så det är inte så konstigt, men självklart har jag precis som alla andra skitdagar då jag inte vill göra någonting (inte bara för att jag är lat...) men det skriver jag aldrig om, i alla fall inte i detalj eller orsaken. Alla går och grubblar på olika saker i livet, spelar ingen roll vad du är för en person. Man är ju mänsklig trotts allt!
Internet är mycket farligt så man kan inte skriva om känslor eller personliga tankar runt vissa ämnen. Folk tolkar det fel och blir antingen sura eller ledsna. Det kan också påvärka ens framtid. Arbetsgivare t. ex. kan tro att man har allvarliga problem om man jämt skriver om personliga saker och inte är tillräckligt mogen för ett seriöst jobb. Kissie och Paulina är två bra exempel. Bless säger jag bara...
Nä, i min blogg är det lite text och mycket bilder för det är det som intresserar mig. Kommer vara kul om 10 år (hoppas jag inte bloggar då för that's just depressing!) att gå in på bloggen och se vad jag gjorde som ung.

Kommentarer
Postat av: emma

bra skrivet! håller med dig.

men verkligen kul att gå tillbaka och kolla på bloggen sen :) kram

2011-08-02 @ 22:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0