Pippin

Ikväll har vi sett musikalen Pippin at the Menier Choc. Factory! Så bra! Helt weird. Fattade inte handlingen alls från början och efter första akten var jag ännu mer förvirrad. Lauren var tvungen att berätta vad som hände, haha! Förstod lite men inte fullt och efter andra akten när den var slut var det ett stort WTF just happened i skallen. Igen var Lauren tvungen till att förklara så att jag äntligen förstod! Får mig själv att låta väldigt osmart just nu men har man inte hört storyn/sett den innan så fattar man verkligen noll. MEN bara för att man inte fattar vad som hände, betyder det inte att den var kass på något vis. The total opposite. Tron meets We Will Rock You meets Black Eyes Peas skulle jag vilja beskriva den som. Väldigt futuristic med laser och technology. Kul att se nått nytt också för en gång skull. Brukar bara se sånt som jag känner till så jag vet om det kommer bli bra eller ej men med denna show var jag allt ute på hal is!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0