070211

Igår hade vi verkligen kul! Eftersom det är Chinese New Year så var det full rulle på Trafalgar och framför allt Chinatown. Vi gick till Trafalgar på förmiddagen och det var massvis med folk över hela stan. Vi såg på lite av the performances på scenen men det blev tråkigt efter några minuter. Gick vidare upp mot Chinatown. Louis och jag ville så gärna se en drake!Det var allt vi snackade om och guess what? Den första gatan vi gick in på i Chinatown hade en drake! It was fate. Såg på den showen ett tag som var också rätt tråkig. Köpte lite kinesmat vilket var höjdpunkten av dagen. Otroligt gott! Gick till en bar och tog några drinkar innan vi tog bussen tillbaka till McLaren. Tydligen visade de The Superbowl i våran common room så efter lite chillande i vårt kök drog vi dit. Men herregud vad tråkigt! Amerikansk fotboll är nått av det värsta jag sett. De springer för två sekunder sen är det reklam i 10 minuter. Fuuuuun...NOT. I halv-tid performade The Black Eyed Peas som var katastrofalt! Själva uppträdandet var häftigt och väldigt BEP men vocally...fy vad de sög! We were chocked! De kan sjunga men nerver kanske kicked in, who knows. Usher hörde man inte..playback kanske? Men Slash did his thing! Sen pallade vi inte mer. Gick och la oss vid 2 och nu är jag redo för en ny dag! Bring it on säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0