170211

Har precis kommit tillbaka från lectures vilket var helt okej idag. Lekte med lights och colours. Very fun. Igår blev det välkomstfest för Andrés kompisar från Portugal. Sjukt kul. Sen helt plötsligt träffade jag på en australiensiska vars namn är Sunshine. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vem fan döper sin dotter till Sunshine? Jättetrevlig och söt tjej, det är inte det, utan namnet är helt patetiskt. Hur som helst hängde jag med till amerikanarnas flat och omg de är tråkiga beyond words. Okej, vissa var trevliga men de andra var så fake. Jaja, I don't care.

En av Andrés vänner som är här jobbar för nån modebranch i Portugal (amazing!) och hon älskade vad jag hade på mig. Hon tog bilder och ska sätta upp dem på hennes modeblogg. Jag var såå generad. Jag kan inte mode för ett öre. Eller vissa plagg kan jag, det kan väl alla? Jag har på mig det jag tycker om. Bekvämt framför allt. Men när en i modebranchen tycker att man klär sig snyggt kan man inget annat än uppskatta sig själv lite mer.

Ikväll ska vi till Players igen. Det blir förkrök hon Jenny innan vi drar oss ut i the City!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0