190111

Good evening!

Idag har det varit en produktiv dag! Började med att luncha med Katy och Lauren på Spoons. Sen blev det tillbaks till rummet för att plugga. Efter ett tag blev det tråkigt så jag stack och handlade mat så nu behöver jag inte svälta. Eller okej André lagade middag till mig igår så svälter jag jag ej! Kom tillbaka och pluggade mer. Sen kom Paddy och knackade på. Den jäkeln ska åka skidor i en vecka i Frankrike innan uni börjar. Snacka om vad avis jag blev! Vill också åka skidor ju! Grr! Jaja iaf så kom sen Markus, Heather och André och höll mig sällskap, eller snarare tog mig bort från pluggandet. Men nu har jag fått grepp på det igen! Känns helt okej så far. Måst plugga 3 topics och jag har pluggat 2. Tentan är inte förens kl 14:00 imorn så det finns gott om tid till mer plugg imorn. Or that's what I keep telling myself anyway...höhö.

Nä nu blir det Strategic Planning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0