270111

Idag har jag varit väldigt produktiv. Köpt kursböcker, earpluggs, och food shopping! Very Nice om jag får säga så myself. Anything to get out of the room. Min nya granne är som sagt en riktig loser. Han spenderar varje dag med att sitta i sitt rum och se på tv eller spela tv-spel. Äter där inne också. Could you get any more sad? Asså helt seriöst, han har inte lämnat sitt rum på en vecka! No life at all. Gör mina nätter ett helvete men det blir bättre och bättre as the days go by. Min ultimate goal är att get him kicked out. I'm working on it!

Anyway, här är lite London bilder från dagen!




Ikväll blir det ännu en pjäs! Det är Universitetet's pjäs som the 2nd year Theatre och Drama students har jobbat på. Eftersom André har varit med och gjort the Set Design så kände jag att jag var tvungen till att se den. Ska möta Carolina och Heather snart och tillsammans ska vi gå och ge lite moral support!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0