290111

Good Afternoon!

Idag får vi se vad som kan hittas på men ikväll ska jag till Katelyns flat för lite födelsedagsfirande! Kommer vara lite weird eftersom jag inte känner de personerna väldigt bra...menmen det blir säkert trevligt! I natt sov jag hur bra som helst! Min granne var inte där så det var tyst. Han är inte tillbaka nu heller...wonder where he is...men jag klagar inte!

Annars har det flyttat in en himla massa amerikaner! Våra exchange students från förra terminen har åkt, och nu har nya kommit. Så nu blir det amerikanare istället för tyskar. Kanske inte helt fel? Just kidding, vissa av tyskarna är faktiskt riktigt trevliga. Tydligen hade en amerikanska gått runt och bankat på alla fönster hon såg i hopp om att få vänner. Naw, stackare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0