Års Resumé 2010!

Okej tyvärr blir det inte i bilder eftersom de alla finns på min krashade dator, men håll ut! Nån snubbe is working on saving the hard drive så förhoppningsvis har jag alla gamla bilder nästa vecka!

2010 var ett stort steg för mig. Varför? Jo, jag började ju med universitets studier. Först på Lund där jag läste Göken. Var med i göteborgs nation och hade skitkul på klubbarna! Träffade härliga människor också genom att jobba på kålles. Sen var det 1a maj som var jobbigt som faaaeen men kul som in i helvete! Excuse my language ;)

Jag jobbade på badet för Poseidon som simtränare hela våren med Emilie och Linda. Vissa pass var roligare än andra men även om det var mycket strul så älskade jag barnen!

Vad mer? Detta är rätt svårt utan att se på bilder eftersom minnet på denna människa är inte det bästa. Hmmm...jag höll på med min UCAS Application till de engelska universiteterna. Ville verkligen göra den så bra som möjligt så mycket tid la jag ner på att få den att stå ut. 

Jag hälsade på Viktoria i Skottland som var så himla kul! Good times! Sen satt ju pappa och jag mycket framför tvn och tittade på Speedway! Blev också trips under sommaren till småland och köpenhamn för att se det Live. Alltid lika grymt! Målilla kicked ass!

Jag skaffade mitt älskade KÖRKORT! Detta var one of the highlights under året. Det andra var när jag kom in i London på det program jag ville. Åkte även till London för att kolla på universitetet och allt känndes helt rätt.

Sen var det Dyrön också ju! En väldigt relaxing vecka med tjejerna ute på ön. Älskar att åka dit!

Träffa Fredrik Reinfeldt hann jag också med. Såg Eric Saade (call me lame if you want men jag tycker han äger!) på MF innan jag tog resveskorna och flyttade till London! Hade 2 veckor av freshers som var ett helvete fast kul ändå såklart!

Gått på premiärer/röda mattan och sett en himla massa kändisar och även bild med den jag ville (A) Sett en massa shows och umgåtts med fantastiska vänner!

Ja 2011 har rätt mycket att leva upp till nu när man tänker efter. Hoppas nu på ett ännu bättre år med fler möjligheter. Gotta think big!


Kommentarer
Postat av: emma

hallå snygging! haha gillar bilden!

så du är hemma i sverige nu. måååste ses!!! puss

2011-01-06 @ 11:26:40
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Elise

tack, älskar den. den hänger på dörren och jag vill verkligen inte ta ner den för vill bara titta på den thihi :D



tack själv sötnöt! =)

2011-01-06 @ 17:40:53
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0