Back in the City!

Wiho! Nu är jag äntligen tillbaka i härliga London! Resan gick galant. Inga förseningar alls och bagaget var i princip först ut. Det ända som är så himla jobbigt är tuben från flygplatsen. Blir så trångt i centrum och svetten bara lackar! Gillade inte den delen av resan men nu är det över! Kom till rummet och bankade på dörrarna. Felix var den ända som var hemma, sen får jag ett sms från André "Come to the reception!" Gick dit och blev attakerad av 4 personer! Haha! Föll pladask ner på golvet. Vi blev en stor pankaka! Gött det! Så jäkla kul att se vännerna igen!

Nu har jag packat upp och installerat laptopen så allt är tillbaka som vanligt. Känns som jag aldrig åkt. Skönt det. Imorn blir det plugg plugg plugg inför torsdagens tenta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0