The Children's Hour

Igår blev det också en show! Eller show och show...det var en ny pjäs. På The Comedy Theatre (där jag såg Birdsong förra terminen) har de gjort en ny uppsättning. Pjäsen heter The Children's Hour och i den spelar ingen anna än själva Kiera Knightly! Yes, you read it right. Jag har nu sett Kiera på scen i en actual pjäs. And guess what? Hon SUGER! Har tyckt att hon varit hyfsat bra innan, men efter att ha sett henne på scen öppnades mina ögon. Hon är bara en prettyface. Elizabeth Moss (från Mad Men) stole the show! Lauren och Jenny tyckte precis likadant. Vi var besvikna. Pjäsen alone var väldigt tråkig och deprimerande. Inget jag rekomenderar folk att se. Britter som försöker prata med en amerikans dialekt...not good! Kiera var värsta av alla. Hon ska hålla sig till brittiskan. Tror hon kommer få shit reviews på press night.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0