Packningen Har Börjat

Känns lite bitter-sweet nu när jag börjat packa alla mina saker. Känns otroligt skönt att komma ifrån halls på lördag men alla minnen gör det svårt. Känner knappt igen mitt rum nu. Tagigt ner allt på min board så den är helt blank nu. Väskor, skor och kläder har packats så mycket som går. Resten får jag vänta med tills föräldrarna kommer.

Imorn kommer jag pluggapluggaplugga inför min exam som är på torsdag. Inte så nervös än eftersom det inte är så svårt (säger jag innan jag ens tittat på vad som ska pluggas). Förhoppningsvis kommer det gå bra. Måste komma över min insomnia bara. Kan inte fortsätta att gå och lägga mig kl 5 på morgonen. Inte bra alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0