080311

Idag har det ju varit den Internationella Kvinnodagen! Amen! Heather och jag gick in till centrum med stannade först för att lyssna på feministerna som stod vid South Bank och hade nått tal. Sen blev vi lite rädda och stack där ifrån så fort som möjligt. Det har varit en otroligt fin dag. Varmt och solen sken starkt! Gick runt i 4 timmar tror jag. Helt galet. Sen hittar jag en liten affär vid Covent Garden com hette Script. Den är nu min favoritaffär. Har så mycket söta kläder. De hade även en massa skor i MIN storlek! Jag blev lite galen och kunde inte motstå. Visar bild på dem senare.
Gick runt lite till innan vi drog hem igen. Nu väntar jag på att tvätten ska bli klar så att jag har lite sena kläder. Heather vill dra till Minisktry ikväll men jag tror inte jag orkar. TYGA ska uppträda vilket är rätt häftigt men jag känner helt enkelt inte för det. Ska ut på torsdag så jag vilar upp mig till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0